مدرسه آموزش از راه دور پسرانه ایرانیان 

 

مجتمع فنی ایرانیان در دوره های تخصصی کامپیوتر در رشته های مختلف ثبت نام می نماید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 77210520 تماس بگیرید

 

 

ترک تحصیل چرا؟

 

مدرسه آموزش از راه دور ایرانیان با مجوز رسمی از آموزش و پرورش در دوره های راهنمایی ، دبیرستان و پیش دانشگاهی با هر سنی به صورت نیمه حضوری یا بدون حضور در کلاس ثبت نام می کند، اگر مردودی یک ساله ، دو ساله و یا بازمانده از تحصیل هستید ، اگر کارمند یا خانه دار هستید و می خواهید هم کار کنید هم درس بخوانید و اگر ...

 

این مدرسه راه را برای شما هموار کرده تا بتوانید با کوتاهترین ، آسانترین و ارزانترین شیوه ممکن با استفاده از وب سایت آموزشی ، کتاب های خود آموز ، جزوات و CD های صوتی ، تصویری و نرم افزار ها علاوه بر اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در رشته های مختلف نظری و بهره مندی از مزایای آن در محل کار ، با انتخاب رشته مورد علاقه، خود را برای ورود به دانشگاه ها آماده نمایید.

 

تسهیلات مدرسه:

 

1) برخورداری ار نمرات مستمر

 

2) استفاده از گواهی اشتغال به تحصیل

 

3) امکان انتخاب کلیه دروس پیش دانشگاهی در یک ترم با نظر مشاور مرکز

 

4) امکان انتخاب رشته دلخواه در دوره پیش دانشگاهی بدون امتحان تغییر رشته

 

5) دانش آموزان سال اول متوسطه که مردود گردیده اند تنها با گذراندن دروس افتاده به کلاس بالاتر ارتقا می یابند.

 

6) دانش آموزان مردودی دوره راهنمایی فقط با گذراندن دروس افتاده به کلاس بالاتر ارتقا می یابند.

 

7) در این مرکز دانش آموزان مردود نخواهند شد فقط دروس افتاده را دوباره انتخاب واحد می کنند.

 

موسسه آموزش از راه دور وزارت آمـوزش و پـرورش به مـنظور اجـرای آموزشهای غیر حضوری و نیمه حضوری تشکیل گردید بر اساس اساسنامه موسسه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزشهای غیر حضوری و نیمه حضوری آن دسته از آموزشهایی هستند که بر اساس برنامه های مصوب وزارت آموزش و پرورش برای آموزش تمام یا بخشی از موضوعات درسی دوره آموزش متوسطه و دوره راهنمایی تحصیلی و دوره پیش دانشگاهی با تأکید بر فراگیری دروس از طریق دیداری یا شنیداری و کاهش ساعات حضوری در کلاس های درسی بر حسب موضوع دروس انجام می پذیرد . هدف موسسه آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی آموزش و پرورش برای اجرای آموزشهای از راه دور بر اساس مقررات و ضوابط آموزش و پرورش می باشد ، موسسه مراکز آموزش از راه دور را در داخل و خارج کشور راه اندازی کرده است  مراکز داخل کشور خدمات آموزش از راه دور را از طریق کتاب های درسی خود آموز ، رسانه های آموزشی از جمله نرم افزار های آموزشی ، کتاب های درسی خودآموز ، کلاسهای رفع اشکال و هدایت آموزشی و برگزاری ارزشیابی های  مستمر ارائه می نماید و مراکز خارج از کشور خدمات آموزشی را علاوه بر موارد فوق از طریق اینترنت و کلاسهای بر خط  به دانش آموزان خارج از کشور ارائه می نماید.

 

با توجه به اینکه جهانی که در آن زندگی می کنیم هر روزه دستخوش تحول و دگرگونی است برای همگامی  با این تغییرات شگفت انگیز و بهره گیری از آخرین دستاورد های علمی و تخصصی نیازمند آنیم که خود را با آخرین یافته های فنی و آموزشی نوین در رشته فعالیت خود عجین نماییم.

 

امروزه این مدرسه افتخار دارد که با بهره گیری از نیروهای متخصص که از مدرسین با تجربه و توانمند در امر آموزش، می باشند ، نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز مخاطبین از گروه های سنی مختلف پیشتاز بوده و در این راستا علاوه بر آموزش و انتقال دانش مهارتی در جهت ایجاد اشتغال به شیوه خود اشتغالی و کارآفرینی نیز پیشگام شده و با هدف فرهنگ سازی برای استفاده بهینه از دانش های تخصصی روز به برگزاری دوره های آموزشی رایگان، از جمله ؛ مهارت های کسب کار و کارآفرینی – تحلیل گری بورس و بازار های سرمایه و ... برای تربیت جوانانی با نگرش کارآفرینانه با حمایت سازمان های پشتیبان همت نموده است.

 

برقراری ارتباط موثر با مسئولین امر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزرات آموزش و پرورش ، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، موسسه کار و تامین اجتماعی ، سازمان فنی حرفه ای و ارائه مدرک معتبر بین المللی به هنرجویان و دانش آموختگان دوره های آموزشی مختلف از این موسسه ، امکان استفاده به صورت کاربردی توسط کاربران را فراهم نموده است . 

 

 

ورود کاربران

آدرس روی نقشه

map2

اطلاعات تماس

آدرس  :
تهران - خیابان فرجام - نبش خیابان 25 - پلاک 24

تلفن های تماس  : 77186680-77186679

شماره فاكس: 77186680

رایانامه : info@iraniandei.ir


ساعات کاری :
روزهای شنبه الی پنجشنبه از ساعت 14:30 الی 19:00  
روزهای تعطیلی مطابق با تعطیلات رسمی کشور می باشد . 

Template Design:Dima Group